Naše firma Vám pomůže s celým procesem získání zaměstnanecké karty, nebo poskytne konzulatci nebo pomoc s konkrétními kroky. Díky našemu profesionálnímu týmu bude celý proces jednodušší.
Zaměstnanecká karta vydaná Českou republikou je povolení k dlouhodobému pobytu za účelem výkonu zaměstnání na území České republiky. Cizinec, který má zaměstnaneckou kartu, je oprávněn:
Pro vydání zaměstnanecké karty je nezbytná pracovní smlouva, dohoda o pracovní činnosti nebo smlouva o smlouvě budoucí, v níž se strany zavazují v ujednané lhůtě uzavřít pracovní smlouvu nebo dohodu o pracovní činnosti obsahující ustanovení, ze kterého vyplývá, že bez ohledu na rozsah práce měsíční mzda, plat nebo odměna cizince nebude nižší než základní sazba měsíční minimální mzdy a týdenní pracovní doba bude činit nejméně 15 hodin.
Pokud budete chtít změnit pracovní zařazení u současného zaměstnavatele, nebo změnit zaměstnavatele, nebo být zaměstnán na další pracovní pozici (u současného nebo nového zaměstnavatele), musíte požádat Ministerstvo vnitra o souhlas s touto změnou.